17 september 2013

TAPETER + YLVAS KALLIGRAFI = POETRY FRÅN BORÅSTAPETER

 
IBLAND undrar jag om man någonsin kan blir "mätt" på tapeter. Då menar jag inte att jag ska äta tapeter utan att man ser sig mätt, när man jobbar med detta dag ut och dag in... Men svaret är återigen nej!
 
Det kommer mängder av nya kollektioner hela tiden och nya mönster och kulörer, en del lite småkopior på andra. Det blir en hel del kataloger man spanar igenom och "ett tu tre" kommer dessa kollektioner där jag bara säger WOW!
 
Det här är en sådan kollektion och du Göran, innan du visat oss katalogen... säger jag såååå snyggt! Kring den 24:e oktober kommer BORÅSTAPETER´s nya kollektion som heter Poetry -spana in Ylva´s kalligrafiska uttryck!
 
Det är Madeleine Sidemo & Hanna Wendelbo Hansson som gjort kollektionen i samarbete med YLVA SKARP och Malin Björklund. Titta & njut, vi i butiken väntar på katalogen... så skynda dig Göran!
 

 
 


Pressbilder: Boråstapeter

2 kommentarer:

  1. WOW vad snyggt:) alltid lika uppiggande att kika in hos dig.

    Om du vill gillar söta barnsaker kan du kolla in mitt butikstips idag:)

    Ha en härlig dag

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej tack, visst är kollektionen snygg! Roligt att du kikar förbi. Jag ska kika in hos dig med. Ha en trevlig helg!
      /Carola

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...