24 januari 2013

SILENT NATURE -NYA TAPETER FRÅN BORÅSTAPETER!


NU är det dags att presentera vårens första tapetnyhet från BORÅSTAPETER Kollektionen heter Silent Nature och är en samling ljusa tapeter med naturen som inspiration...

Tapeterna passar bra ihop med lite mer rustika möbler och textilier hälsar ansvarig designer Ulrica Hurtig. Jag som jobbar med tapeter dagarna i ända, tycker att det är så skoj när det kommer nya kataloger. Jag spanar inte bara in alla tapeter utan inspirationsbilderna & stylingen av bilderna också, jag gillar det jag ser i denna kollektion, snyggt!


I kollektionen finns även en snygg randig tapet i olika kulörer med lite linnekänsla! From 20:e februari finns den ute i butikerna. 




Vill du ta en liten smygtitt? Välkommen in till oss på Happy Homes i Luleå & Piteå självklart får du kika i katalogen redan nu...säg att jag har lovat! 



foton via

2 kommentarer:

  1. Det är en läcker tapet, lagom mycket mönster.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den fin. Ska bli spännande att få se hur många som gillar kollektionen när alla prover kommer till butiken. /Carola

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...