13 oktober 2011

DIY -VITRINSKÅPET PÅ LANDET

VÅRT lilla vitrinskåp på landet...från början var det en brun bokhylledel som fick ett nytt liv. HÄR kan du se hur det såg ut från början. Nu ska det fyllas med en hel del glas! De förra stugägarna lämnade kvar 12 st fina vinglas, TACK! Perfekt att dricka gott vin ur...

På den öppna hyllan har vi en gammal margarinlåda full med värmeljus, de går en hel del...så MYSIGT!

Ovanpå skåpet ser du en glimt av min samling av ljuslyktor i den slitna looken...jag köper udda ljuslyktor som jag sedan ska ha i "framtiden".
Ska göra ett bord utav en gammal dörr som finns i ladugården. Tänker köpa jätte stora hjul och sätta under. Det blir ett väldigt lågt bord, men kommer att bli så fint på övervåningen! Det blir ett projekt till våren/sommaren...
...projekten är många men...jag längtar!

fotocollage: Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...