13 oktober 2011

DESIGNMÄKLARNA´S HETA LAMINATPRODUKTER

SJÄLV missade jag inslaget i TV4 i söndags, när Camilla Näslund från DESIGNMÄKLARNA visade upp sina härliga laminatprodukter, jag satt i telefon med min mamma som precis hade sett det och "tipsade mig" Vill du se inslaget kan du göra det HÄR

Camilla har tillsammans med designduon Simon & Tomas och artisten Sara Varga inlett ett härligt samarbete. I kollektionen finns brickor, bordskivor, stänkskydd -istället för kakel, tänk vad snyggt! sänggavlar & duschväggar.

Jag gillar de högblanka stänkskydden i kompaktlaminat. Lätt att torka av, finns i flera olika längder och kan även beställas med UV-skydd perfekt till snygga utekök. Vilka härliga produkter! Allt är tillverkat av återvunnet kraftpapper som pressas samman under flera tons tryck och blir på så sätt helt homogent och helt vattentätt!

Designmäklarna samarbetar med flera olika formgivare och har flera spännande mönster i sin kollektion...

"Jag säger bara LAMINAT är hett...hett..hett!"



foton: Designmäklarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...