26 september 2011

ANTAL LÄSARE & SIDVISNINGAR

JAG tar på mig "min" finaste och färggladaste kjol och säger TACK till alla er som besökt/besöker min blogg! Idag har siffran för totalt antal besök gått över 12 000 och totalt över 34 000 sidvisningar sen start.

Jag visar räknare på min blogg för totalt antal besökare, andra visar per sidvisningar och en del visar allt. Kul att följa med och det är jätte roligt när man ser att det blir fler & fler besökare per dag.

Det som också är intressant att hänga med i är vad ni läsare söker efter mest på ex. google om ni inte söker efter MITT GRÖNA LILLA RUM
På min blogg toppar: LANTLIGT/SHABBY CHIC & INDUSTRI LOOK som sökord.
Ja, vad ska man säga om det? Inte så konstigt när det är så inne just nu...

Tycker att det är jätte kul att blogga, läsa era kommentarer och mejl. TUSEN TACK och jag hoppas att du kikar in här snart igen...


foto: petitepeanut 

2 kommentarer:

  1. Grattis till besökarantalet. Det är verkligen inspirerande att blogga när besökare hittar ens blogg eller hur?
    Titta gärna in hos mig.
    Kram Jinni
    www.smalochsnygg.se

    SvaraRadera
  2. Grattis, att det var så kul att blogga trodde inte jag... Och ännu roligare när det är så många som läser bloggen.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...