1 december 2015

SÄG HEJ TILL SUPERHJÄLTE-HUNDEN HERO


EN ny hund i limiterad upplaga i A4 storlek, där 10% går till Rädda barnens insatser för flyktingkatastrofen. Spana in superhjälten Hero som kommer i fred, hopp & kärlek. Så här beskriver Lisa Hero...

JAG KOMMER I FRED, HOPP OCH KÄRLEK!

HERO ÄR MITT SUPERHJÄLTENAMN, 
JAG ÄR HÄR FÖR ATT TA VÄRLDEN I MIN FAMN.
RUNT MIN HALS ETT BRUSTET HJÄRTA, 
FULLT MED RÄDSLA, MÖRKER, SORG OCH SMÄRTA.
MITT UPPDRAG ÄR ATT FÖRGÖRA DETTA FEL,
ALLA HJÄRTAN FYLLA OCH MITT BLI HELT.
TILL ER UNDSÄTTNING, SUPERHJÄLTE-HUNDEN HERO,
TILLSAMMANS GÖR VI KRIG TILL ZERO.

Jag vet att det är många som har längtat efter nya taxmotiv, så vill du beställa ditt eget exemplar? Klicka dig vidare till STUDIOLISABENGTSSON      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...