14 maj 2013

VECKANS BLOGG -VICTORIA SKOGLUND & ZETAS TRÄDGÅRD

 
OM du är trädgårdsintresserad och älskar växter, snygga krukor och fina miljöer missa inte VICTORIA SKOGLUND´s fina blogg. Hon driver ZETAS TRÄDGÅRD i Stockholm tillsammans med sin man.
 
Hon delar med sig av sin egen trädgård, fina inomhus & utomhus bilder från Zeta, sitt privata hem & sommarhus på Öland m.m. Jag följer med spänning
inläggen om deras privata trädgård som håller på att ta form...
 
 
 
 
 
 
ZETAS = En riktig oas i den stora staden. Själv har jag besökt Zetas för några år sen och jag vill såklart dit igen och gärna NU! Det kliar i mina trädgårdsfingrar... Blir lite avis på min kusin Nettan som bor ganska nära, har du varit där än?
 
 
 
foton via
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...