10 oktober 2013

BOKEN SANSELIGE ROM -MASSOR AV INSPIRATION


BOKEN Sanselige rom av FRANCISKA MUNCH-JOHANSEN med 200 sidor och 450 inredningsbilder står på min önskelista! Måste ju erkänna att det samlas en hel del inredningstidningar och böcker här hemma hos oss... men så är det nog när man har ett stort inredningsintresse.

Kan ju erkänna att det mesta blir ögongodis, det är inte så ofta jag läser texterna, men ibland händer även det! Vi tar en lite tjuvtitt på några av alla vackra bilder som finns i boken. Jag lovar att det finns massor att inspireras av...













2 kommentarer:

  1. Oj, så mycket fint, så många detaljer. Jag kan aldrig låta bli att titta på det som så lite utanför bilden. På den tredje bilden sår en väldigt fin väska/korg i vänsterkanten... :)

    Ha en fin kväll!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätte mkt fint! Har inte tittat i den live, men verkar otroligt inspirerande...
      Ha en trevlig helg! /Carola

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...