24 augusti 2013

SEMESTERN ÄR SLUT, NU ÄR JAG TILLBAKA...

 
 

Hej på er alla bloggvänner! Nu är jag tillbaka efter en lång och härlig semester, som tyvärr alltid tar slut alldeles för fort. Har hunnit jobba nästan en hel vecka... Började med en rivstart, byte av kassasystem och en färgsättning av ett hus.
 
Man tycker att man ska hinna massor och samtidigt njuta ordentligt. Jag har både hunnit med att vara i stugan på landet och ett besök i Stockholm hos min kusin och hennes familj. Hann bl.a. besöka min favvobutik Zetas trädgård, så mkt fint det finns. Varit norrut två svängar, kika längre ner så ser du vart...
 
 
 
 

Oj, oj, oj... så roligt & spännande! BRUNLUNDA har  haft besök utav Birgitta & Linnea från Norrbottens Media, som kommer att göra ett reportage om vår stuga på landet. Fick agera " fotomodell" och det fotades en hel del hihi...
 
 
foton tagna med mobilen: Carola
 
 
Under sommaren har vi "blivit" med en stuga till som ligger norrut, en fiskestuga... Jag är ingen fiskare, men min sambo älskar det... Återkommer med bilder därifrån senare! 
 
När man haft semester och kommer hem och tittar i mejlboxen, full med nyheter, trender och massor av inspiration. Bara att bege sig ut i "bloggvärlden" igen och jag tycker att det är superroligt att du tittar in här igen...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...