16 januari 2013

KREATIV PÅ MITT ARBETE PÅ HAPPY HOMES



ÄLSKAR när jag får vara riktigt kreativ och skapa både inom mitt jobb och privat! Idéer har jag massor av på lager och det tar nog aldrig slut heller... 

Snart har det gått 8 månader sen jag bytte arbetsplats och kan ni tänka er jag har roligt varje dag på mitt jobb. Jag får arbeta med de jag älskar och hjälpa underbara kunder varje dag! 






Tillsammans med mina härliga arbetskompisar har jag varit väldigt kreativa och vi har förändrat butiken vi arbetar i och den är fortfarande under förändring och vi fortsätter att vara kreativa. Vi planerar och förnyar, hänger med bland nyheter & trender. 

Kassan är flyttad och vi säljer inredning från House Doctor & inredaren Jon Eliason´s märke ponpon Om du inte har varit in på ett tag -kom in och kika vettja!

Ovanför Moodboards från butiken som vi har gjort tillsammans, nedanför har vi en sk. brainstorm inför nya fikarummet ute i yrkesbutiken, där vi bygger om för fullt just nu!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...