10 oktober 2012

SNYGGT I GRÅTT - MAROCKANSKT KLINKER



EFTERFRÅGAN är stor på marockanskt klinker och det förstår jag för det är superfint! Spana in golvet i denna hall...ah vill ha!

Jag håller på att rita & inreda ett badrum till ett par och de är väldigt förtjust i denna stil, gissa om det är skoj! Stilarna varierar verkligen, nästa par som väntar på sitt inredningsförslag vill att badrummet ska bli elegant, modernt och i svart & vitt. Det är det här som är tjusningen i mitt jobb, man träffar på så många olika kunder med olika önskemål. Tänk vad roligt att få hjälpa någon att få det fint hemma...

Igår var det lite extra roligt, ett underbart par kom in och frågade efter mig... De hade fått tips om mig på en fest i helgen, de ville att jag skulle inreda deras badrum. Är fortfarande lite nyfiken på vem som tipsade de, men jag blir överlycklig så klart!


foton via
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...