14 oktober 2012

NEVER DREAM ALONE...


BOKSTÄVER siffror, ord ser vi fortfarande mycket av på väggar, hyllor, skåp m.m. Ord med belysning ja tack! riktigt fint tycker jag... tänk om man skulle få tag på en riktigt gammal ljusskylt. Snubbla över en till en bra peng, en liten dröm!

Gillar denna bild massor, har tyvärr ingen aning från vem jag "lånat" den av, men jag gillar budskapet... never dream alone, det är snart dags att hoppa i säng.

Ny arbetsvecka börjar i morgon och vilken vecka! Fortsätter med mina projekt och börjar med ett nytt spännande. Jag ska färgsätta ett trapphus på hela 6 våningar...

Kunden vill ha något nytt och är öppen för nya förslag & idéer, vilket är SUPERSKOJ! Här kan man jobba med fondväggar, binda ihop det hela med samma färg på hissdörrarna m.m.

2 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Och vilket spännande projekt med trappuppgången, är säker på att du kommer på något supersnyggt!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK gulliga du! Så spännande och roligt med nya projekt!
      Ha en bra vecka... /Carola

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...