9 oktober 2012

ERNST GÖR TIDNING!

SNART är det dags för Ernst att ta plats i tidningshyllorna...
Med det nya magasinet ”Hemma med Ernst” vill han inspirera till ett vackrare liv och det första numret går att köpa i slutet av november...

Vi är många som väntar med spänning på resultatet och säga vad man vill Ernst, men duktig är han och supertrevlig. Jag har träffat han personligen vid 2 olika tillfällen. Den ena gången var när han skulle förbereda sig inför sin föreläsning...

Han satt på baksidan av scenen och laddade inför sitt framträdande och där kom jag och skulle hämta varor till min monter på en mässa (det här var när jag hade Village-butiken i Luleå). Det mötet har fastnat...han började genast prata med mig och berättade vad han skulle plantera i de stora korgarna som jag hämtade och självklart var det ett olivträd! Tänk att han tog sig tid att surra med mig... Jag önskar honom Lycka till med tidningen som du kan beställa HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...