15 april 2012

PROJEKT NORRHUSET -VÄLKOMMEN PÅ VISNING DEL 1


IDAG har första visningen av "mitt" husprojekt varit, jag hoppas att det gick bra. Det har varit jätteroligt att få vara med i detta projekt, att både färgsätta och inreda detta underbart fina visningshus på 200 m2. 

Att välja utomhuskulörer, tapeter, golv, klinker och inredning har varit jätteroligt!

Ett samarbete mellan Colorama Luleå, NORRHUSET och MÖBELHUSET 
Alla möbler, kuddar, lampor och de flesta inredningsdetaljer har jag tillsammans med grabbarna från Möbelhuset plockat fram.

Jag har haft hjälp med att ställa allt iordning inför visningen av Evelina (som praktiserade hos oss på Colorama) och självklart grabbarna från Möbelhuset som har levererat allt och burit möbler både till "höger & vänster".

Sugen på en rundtur i huset? Tänkte väl det... jag börjar med hallen & badrummet på nedre plan...


I hela huset har jag använt mig av samma bastapet, en vit smalrandig med lite lyster i, den kommer från Boråstapeter

Hallen fick bli lite "småbusig" med en fototapet från Mr Perswall. På golvet är det ett svart klinker i stl. 30x60cm från Golvabia. Till det en avlång smal spegel & en bänk med förvaring under locket med en snygg kudde ovanpå, allt från Möbelhuset.


I badrummet kommer all inredning från Westerbergs, supersnyggt i högblankt svart. Vitt kakel och supercoolt klinker, från Golvabia

Vill du se huset live kontakta NORRHUSET i Luleå

 foton Carola

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vad fint ni inrett med tapeten från Mr Perswall! Jag undrar om det finns möjlighet att visa bilden på vår facebook sida, www.facebook.com/mrperswall med givetvis en länk till er blogg?

    Maila mig gärna,

    MvH
    Jenny Martinsson
    www.mrperswall.se
    jenny@mrperswall.se

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...