20 februari 2012

DRÖMMER OM JIMMYS SCHÖNNINGS INDUSTRISKÅP

MÅNGA drömmer om att skapa den rätta industrikänslan hemma med överdimensionerade lampor, gamla reklamskyltar och plåtskåp med den rätta patinan...

"Jag drömmer fortfarande om ett gammalt plåtskåp, nu när Jimmy Schönning säljer sitt på blocket kanske man skulle passa på, supersnyggt är det!
 -Jimmy, du får gärna skänka det till mig, jag lovar att vårda det ömt!!! blink, blink..." Vill du tjuvkika på det? Det förstår jag väl...klicka HÄR (länken funkar, så länge skåpet är till salu)

Industrilooken är underbar, mixen av gammalt patinerat trä, zink, metall, betong, åh så snyggt! Jag skulle gärna inreda ett gammalt loft i en gammal fabrikslokal.

På bilderna har de målat väggarna med en grå kulör S2005-Y20R som påminner om grå betong. Vill du se var du kan hitta alla prylar från bilderna nedanför? Klicka dig vidare till LEVA & BO


foton via

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...