28 november 2011

VÄSKAN ÄR PACKAD...

NU åker jag till storstan STHLM och blir borta i 3 härliga dagar. Ska bli så underbart att "leva" hotell liv i några dagar, med hotellfrukost...lunch + middag ute.

Under dessa dagar ska jag gå steg 2 i utbildningen jag började i höstas. Denna gång utbildar jag mig till inredningsdesigner och det är så inspirerande och roligt! En superbra utbildning genom Colorama och det är jätte skoj att få träffa en massa kollegor från hela vårt avlånga land...

OJ, så skoj det ska bli! Ska nog hinna med ett stadsbesök också. Det finns många butiker som lockar...


foton: Connect hotel
fotocollage: Carola
Ses här igen om några dagar, HA EN BRA VECKA!

2 kommentarer:

  1. Lite avundsjuk är jag... Saknar Stockholm, vi bodde där många år...
    Ha det underbart roligt...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. TACK! Det var jätte skoj och mkt arbete...

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...