5 oktober 2011

SÖTASTE "FYNDET" PÅ VÅR LADUGÅRD


JAG vet att jag redan har gjort 2 inlägg idag...
MEN jag måste visa er vad vi såg på landet idag...Denna söta kompis bodde inte i ladugården utan på ladugården, under en fönsterlucka. Visst är "han" ganska söt? Kan nog säga att det är det sötaste "fyndet" på länge...ingen trälåda denna gång.

Min kära sambo och hans bror Christer lyfte fönsterluckan till rätta på ladugårdsväggen när de hörde något som fräste...nyfikna som de är lyfte det lite lätt... de hade aldrig trott att det var denna lilla krabat som hängde där...rätt så coolt! 

Det är 1:a gången vi ser en fladdermus i vilt tillstånd och på landet...är de en hel familj som bor där tro? Han hängde där så snällt, vi fick fota och sen stängde vi luckan försiktigt, vem vet han kanske fortfarande hänger där?

fotocollage: Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...