3 oktober 2011

NU HAR JAG UTBILDAT MIG LITE TILL!

HAR genom åren i färgbutiken där jag jobbar, gått flera olika utbildningar. Det har varit NCS i olika steg, Invändig & utvändig färgsättning, Sköna hem´s utbildningar, Eco & Boråstapeter m.fl. och nu CIR. Jätte skoj!

Denna gång har jag varit ner till Stockholm och gått utbildningen till diplomerad inredningsrådgivare. Kan numera kalla mig CIR...

Utbildningen har jag gått genom Colorama College och jag kan verkligen rekommendera den för fler inom kedjan. Den var väldigt bra, rolig och super inspirerande. Det var 2 väldigt intensiva dagar...mkt som skulle hinnas med. 

Jag var ganska så trött när jag kom hem sent på fredag kväll. Fick ny inspiration och lite ny kunskap att fylla på med i mitt "förråd". Jätte roligt att träffa underbara Colorama kollegor från vårt avlånga land och höra hur de arbetar i sina respektive butiker. Både Judita & Louise är superduktiga och har både nya och gamla idéer hur vi ska jobba...

foton: Judita Colorama Norrköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...