15 augusti 2011

ROSTIG & UNDERBART CHARMIG

JAG har haft en härlig helg på landet med våra hundar. Har målat möbler, möblerat, hängt upp lite saker efter väggarna och fixat & donat. Underbart väder har det också varit, träffade på Susanne på min promenad med hundarna. Det är hon som har alla får i Källbomark, hörde mig för om fårskinn och nästa helg ska jag svänga förbi och titta på ett. Vill ha ett på sittbänken vid matbordet.

Nedanför visar jag bilder på den gamla rostiga madrassen, som håller på att bli en härlig anslagstavla. Nu ska det fyllas på med en massa foton och annat smått & gott.

Nedanför mitt "fynd" den lilla militärlådan hittade jag på LV Kronan och den större stod och väntade på mig i ladugården, nu har den fått flytta in i stugan. Den gamla arbetslampan hittade jag uppe på vinden och hästen har jag fått av min mamma.

fotocollage: Carola

1 kommentar:

  1. Jätte läckert, med madrassen!

    Du har fenomenalt bra smak! :)

    // C.

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...