9 augusti 2011

D.I.Y -TIDNINGSBORD AV LASTPALL

NU har jag dragit igång mitt lilla DIY- projekt!

Ett tidningsbord till alla härliga tidningar, det blir nog en härlig blandning av
både inrednings & fisketidningar säkert inte svårt att gissa var jag ska ha det...i vårt sommarhus så klart!

Hade hjul i garaget sen tidigare, bara att skruva på plats. Fick hjälp av min kära sambo att kapa plexiskivan, han sågar bättre än mig. Vill ju att det ska bli rakt! Nu har jag målat det ett varv brunt, sen ska det målas turkost, grönt & härligt gult. Sen ska det slipas och färgen ska nötas bort så där lite lagomt mycket.


fotocollage: Carola

1 kommentar:

  1. Vilket kul projekt! Ska bli kul att se när det är färdigt! Lastpallar kan man ju göra mycket med, grejade med min soffa idag.


    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...