21 juni 2011

VECKANS BLOGG -GALLERI HÖNSHUSET

HÄNG med och hälsa på Pirre som driver bloggen GALLERI HÖNSHUSET  hon bloggar om inredning, trädgård, konst och livet på landet i Dalarna. Hon har otroligt fina och inspirerande bilder.

Hon återanvänder, gör om och fixar med gamla vackra saker. Jag blev så glad när jag såg att hon återanvänt en gammal rostig madrass och gjort flera anslagstavlor av den. Så superfint!

Den idén gillar jag skarpt, har funderat på att göra något liknande med foton av släkt, vänner, vackra bilder & citat. Hos mig har det "stannat" vid funderat...

Min "madrass" ligger än så länge ute i trädgården, men sängen har nu rasat ihop och madrassen kommer absolut att få ett nytt liv! Bara att ta på sig regnkläder, bege sig ut och "rädda" den...


   

   
foton: Galleri Hönshuset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...