20 juni 2011

DIY -MIN BOKMÄRKESSAMLING

HÄMTADE ner mina bokmärken från vinden igår. Jag har samlat på de när jag var liten. Det är en hel del både lösa och i album. Konstigt att man känner igen alla precis som om det var igår jag bytte bokmärken med mina tjejkompisar...Men det är ju ett tag sen, åren går fort!

Jag bläddrade i några äldre tidningar härom dagen och fick se en bokmärks stol, en sådan ska jag göra tänkte jag...och nu står den nästan klar, den ska bara klarlackas några varv innan den ska få flytta med oss till vårt sommarställe.

En rolig & lite barnslig idé men tänk vad roligt att få användning av sina gamla bokmärken på ett nytt sätt. Massor av bokmärken, lim, lack & pensel, en stol och lite tålamod är allt som behövs!


foton: Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...