7 maj 2011

VECKANS BLOGG -ROSVERKSTAN

ÅH vad det är roligt att kika in i andras trädgårdar! Jag hittade till ROSVERKSTAN som Anna driver och dessutom har hon en WEBSHOP med massor av härliga trädgårdsprylar, designade växstöd. Jag drömmer om rostornet törnrosa...den vill jag ha! Kan ju hoppas att min sambo läser detta (inte fel med en sommarpresent)

Anna har en bloggtävling som jag självklart är med i, man kan vinna blomstödet virvla, som jag självklart vill vinna! Gör ett besök hos henne och tävla...missa inte de inspirerande bilderna nedanför!



foton: Rosverkstan

3 kommentarer:

  1. Hej, har kikat runt hos dej.

    Trevlig helg, Marie

    SvaraRadera
  2. Hej!Tack för din hälsning hos mig!
    Jättefina bilder från din trädgård o hem här till höger i bloggen!
    Du skrev längs ner att du hoppats att jag hittat nått att inspireras av o det gjorde jag verkligen!Tittar in snart igen vill ju se mer av din trädgård.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad roligt att du skriver om min blogg och mina växtstöd!
    Tack och stor kram!
    Fin blogg du har!
    ANNA

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...