28 september 2011

JAG ÅKER TILL STHLM

HEMLÄXAN är gjord, resväskan är packad. Jag är laddad, det är äntligen dags att åka till Stockholm och gå utbildningen till inredningsrådgivare genom COLORAMA En jätte populär utbildning som blir fullbokad väldigt snabbt...har anmält mig till den tidigare, men det har varit fullt varje gång. Men nu är det min tur!

Utbildningen går jag genom mitt jobb i färgbutiken och jag hoppas att den ska ge mig lite nya inspirerande idéer som jag har nytta av i mitt dagliga arbete som inredare och i mitt arbete med olika färgsättningar.

Nu tar jag lite ledigt från bloggandet och "gör" Stockholm, har bokat sista planet hem på fredag. Tänkte hinna springa på stan lite grann och vem vet kanske shoppa lite grann!

fotocollage: Carola

1 kommentar:

  1. Så kul det låter, ha det så kul i Sthlm...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...