19 maj 2011

PROJEKT NORRHUSET -BEHOVSANALYS



ETT  stort 2 plans hus från NORRHUSET där varje plan är på 100 m2, många härliga rum och kvadratmeter att inreda. 

Vad "säger" huset, vad passar, vem ska bo här? Utbudet är enormt...färger, tapeter, golv, kakel, klinker, möbler och sist men inte minst alla härliga inredningsdetaljer.

Det första jag börjat med är min sk. behovsanalys... där jag tar reda på vem som ska bo här, vilken stil, vilka -färger -mönster -material. Vilka intressen har de, hur lever de, vilka behov finns -ytor -rum -förvaring m.m. Listan kan göras lång!

Jag kommer att inreda för en familj som består av två vuxna, ett mindre barn, en tonåring och en hund!

Nu börjar mitt spännande arbete med att hitta färger, tapeter, material till detta härliga hus. Följ med mig i mitt projekt...

1 kommentar:

  1. Vad spännande det låter! :)

    Tack för din kommentar hos mig. Kram Josefin

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...