17 maj 2011

EN SHABBY CHIC DRÖM

VILKEN skillnad det kan bli om man använder lite färg, textilier, blommor och massor av lantliga inrednings detaljer...Titta in i Sandras lilla cottage, som ligger 3 timmar norr om New York. Vilket jobb hon och hennes make Todd har lagt ner när det förvandlade den lilla skogsstugan till denna underbar lilla shabby chic dröm...

Det är nog världens sötaste lilla stuga! De flesta av bilderna är tagna av Tredor Trondo för New York times några av Sandra & Todd Foster.
Gillade du bilderna, besök MY SHABBY STREAMSIDE STUDIO om du vill se mer...

Före...


efter...

foton: Tredor Trondo för New York times/Sandra & Todd Foster

4 kommentarer:

  1. Fiint! Man skulle haft en sådan i trädgården ju! Vad roligt att du kikade in till mig. Finfint här, är också en trädgårdsnörd på sommaren! Ja, de där skorna :) de har man tydligen själv använt i en avlägsen tid! och du bor i Luleå också! Jag med! Jobbar du i inredningsbutik nu också? Urtrist väder här i veckan, men oss gör det inte så mycket när vi drabbats av årets värsta förkylning!
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Ååh, såg precis att du arbetar i färgbutik nu! måste varit jobbigt att ha haft två inredningsbutiker samtidigt tänker jag!
    Hoppas på sol nu..
    Kram Lycke

    SvaraRadera
  3. Wow vilken förvandling! Håller med att den måste vara den sötaste stugan.

    SvaraRadera
  4. Å vilken underbar stuga,sådär skulle jag lätt kunna bo..:))
    Ha en härlig dag nu...Kram!!!

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...