24 september 2017

SMYGPREMIÄR PÅ BRYGGERIET LULEÅ

























I veckan var det dags för smygpremiär på Bryggeriet Luleå... Äntligen var det dags för mig att få se det färdiga resultatet, som jag längtat!

Paula, Lisa och gänget har verkligen jobbat stenhårt med att få till denna mysiga miljö och vilken miljö sen. Helt makalöst, jag kan flytta in vilken dag som helst i veckan!

Det har varit många, många timmar och månader av slit, val av olika material till alla dessa underbara rum... Jag har hjälpt till med val av tapeter, golv, klinker och färger till detta place. 

Både Paula & Lisa är väldigt kreativa & duktiga, de vet vad de vill ha och ibland har det varit väldigt snabba "puckar". Här nedanför går jag och spanar in allt snyggt i Jannices salong Barberdoll...

 

Man blir imponerad över allt arbete de gjort, vilken renovering! De flesta möbler har de även tillverkat själva... så snygga bord i bl.a. restaurangen.

I denna härliga byggnad finns det mycket spännande... Vad sägs om:
tatueringsstudio, frisör, restaurang, klädbutik, konststudio, sångcoach m.m.

Man kan även boka det för konferenser och de kommer att bjuda på en hel del event i framtiden... så spännande!





























Jag önskar det härliga och mycket kreativa gänget ett stort grattis & lycka till i denna fina byggnad. Glöm inte att besöka de, snart är det premiär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...