22 september 2013

DET HÄR MED ATT INREDA PERSONLIGT

 
JAG brukar säga att jag är ingen "vit människa" men ett hem som det här, som är så personligt inrett det är KÄRLEK!!! Jag gillar mixen mellan allt det vita, gråa, beige, skavt, gammalt, ärvt, nött så vackert! Det blir inte det här "stela & tråkiga" eftersom det är så fina möbler & inredningsdetaljer som hjälper till att fixa stilen.

Någon liten färgklick här och där oj, så härligt...en riktigt spännande mix. Det här är ett hem som ingen annan har, bara att gratulera dig Goa!







Det här underbara bordet... spana in bordsbenen och pardörrarna...kan jag få de??? Skulle bli så vackert i vårt sommarhus på landet. Det gamla och stora skåpet med alla små lådor, dörrar behöver jag säga mer?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...