14 maj 2017

TILLTUGG, BUBBEL & MINGEL PÅ ELECTROLUX HOME VIP-KVÄLL


DET är alltid roligt att få se det färdiga resultaten av färgsättningar som jag har gjort. Jag har färgsatt de nya köken på Electrolux Home i Luleå, du hittar tapeter, färger och kakel från TREND 4 HOME i alla deras fina visningskök.

Självklart var jag en sväng på smygpremiären när det var dags och det var mycket goda snittar, lagade av kockarna Gillis Thalbäck och Anders Gregersen. Till det serverades det härligt bubbel, sen var det bara att mingla runt... En mycket trevlig kväll och jag önskar Maria & Joakim lycka till med nysatsningen!

Här nedanför kan du se några av de fina tapeterna och kakel i miljöerna. På filmen kan man se mig lite då & då med mitt orangea hår.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...