17 september 2016

FÄRGSÄTTNING PÅGÅR I LULEÅ


JUST nu jobbar jag med  några olika färgsättningar... vilket är superroligt! Förra veckan presenterade jag ett radhus och en lägenhet för kunder, i torsdags hade jag ett första möte med en kund som bygger helt nytt. 

På måndag har jag ett möte med ett par och på tisdag ska jag presentera en större färgsättning till en kund. Alla med olika stilar och önskemål. Roligt med många bollar i luften samtidigt med allt från tapeter, fototapeter, färger, kakel, golv, inredning, badrum... och det är när det är mycket som man mår allra bäst eller? 

Vill du ha hjälp med att förnya & förändra ditt hem, välkommen att kontakta mig så hjälper jag gärna dig med färgsättning av ditt hem!

Du når mig på tfn. 0920-684 44 eller på mejl: info@trend4home.se /Carola




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...