2 februari 2016

NYHET! KALKFÄRG FRÅN JOTUN -LADY MINERALS


ÄNTLIGEN
 
säger jag... när jag och min kollega drev butiken Magasinet i Luleå, önskade vi att det skulle finnas en kalkfärg i Jotun´s fina färgsortiment. Det var så många som frågade efter det och kunderna tyckte att det lät lite jobbigt att blanda & mixa pulver för att få fram sin sk. kalkfärg.

Gissa vad? From mitten av Februari finns det en kalkfärg i LADY- sortimentet, så vasägs om en snygg färgkarta som innehåller 21 spännande kulörer att välja bland? Färgen ger en livfull mineralisk yta, som är helt matt.

Du kan se några av kulörerna på bilderna... Marrakesh, Vallmofrö, Kalkgrå, Populära ST. Pauls Blue m.fl. och jag längtar tills jag får chans att prova den nya färgen!












Hur gör man? Blev du också nyfiken på den nya färgen Jotun LADY Minerals? Titta på filmen här nedanför så får du några härliga tips & råd av Lisbeth om den nya färgen...

          


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...