29 januari 2016

SPECIALDESIGNAD FOTOTAPET FRÅN MR PERSWALL

HAR du hittat ett favoritmotiv bland alla fina fototapeter, men känner att du vill ändra något i motivet? Det kan vara en kulör som inte passar eller kanske vill du upprepa mönstret... önskelistan kan göras lång och det bästa av allt, det går att beställa en designtjänst.

I dagens inlägg tänkte jag visa dig hur Mr Perswall gjorde om vår fototapet så den passade mina önskemål... med både storlek och kulör.




Originaltapeten såg ut som på bilden här ovanför, den heter NY See och är designad av Magdalena Lundkvist. Har skrivit om kollektionen tidigare HÄR

"Vi har en väldigt lång vägg i vårt vardagsrum och den beiga himlen "passade" inte ihop med vår randiga tapet som vi har i rummet, så jag kontaktade MR PERSWALL och frågade om de kunde göra om tapeten till oss." 

Mina önskemål var en grå himmel så tapeten passar till vår randiga tapet som går i vitt, grått & svart (den tapeten har vi på väggen mittemot) + att tapeten behövde bli bredare...

Samtidigt som vi tapetserade om i vardagsrummet, gjorde vi en öppning in till hallen (de är öppningen som de cerisa strecken du ser på bilden här nedanför markerar).



Är supernöjd med resultatet som du ser här ovanför... tillsammans med de perfekta gardinerna som jag äntligen hittat på ELLOS 

Jag mixar 2 längder sammet med 4 tunna längder i bomull, som har dekorativa stygn längs hela gardinen. Kommer att bli superfint!
Collage: Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...