1 mars 2014

FORMEX DEL 1:2 -DOWN TO EARTH & DEEP FLOW

VÅREN närmar sig med stormsteg och även om det fortfarande är snö här uppe i norr... kan man inte låta bli att få vårkänslor när strecket i termometern visar sig på rätt sida, det vill säga lite på plussidan och fåglarna kvittrar. 

Jag är absolut inte först med att visa mina bilder från Formex, men eftersom vi har snö & kyligt lite längre än övriga landet har jag valt att hålla på mina bilder tills vi kommer lite närmare våren och plusgrader, nu är det dags för massor av vårinspiration...

FORMEX-mässan var som sagt i januari och vilka kulörer/inredningsdetaljer är det som gäller nu i vår? Med vilka kulörer ska vi inreda våra hem med? 

På entrétorget hittade man utsällningen Trendzone Day Dream där man hittade en härlig blandning av inredningsdetaljer, textilier och en del möbler. Spana in alla NSC kulörer för varje färgtema, en perfekt hjälp att se en tolkning av vårens härliga kulörer...

Här kommer mina bilder från den stora och inspirerande mässan. Låt mig presentera... Down to earth & Deep Flow!



foton Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...