7 oktober 2013

VID ÖSTERLEN VILL JAG BO?


GILLAR du den lite ruffiga industristilen med tegelväggar, liggande spont och breda plankgolv då gillar du det här! De här orden läste jag på SKÖNA HEM i morse och självklart måste jag kika närmare, för det stämmer ju så bra in på mig och det bästa av allt -till salu för 1 kr!

Men NEJ Carola, det går inte att skaffa sig en stuga till som dessutom ligger så låååångt härifrån... de orden säger jag högt just nu. Men lite sugen blir jag allt när jag ser detta underbara renoveringsprojekt... KÄRLEK! Jag kommer eller inte... tyvärr det går inte just nu i allafall, fast priset var ju ganska okej.










foton: Hemnet

2 kommentarer:

  1. Japp, i ett sånt hus vill jag bo. Hade jag inte haft andra att tänka på hade jag flyttat direkt :)
    Nu får jag trösta mig med att måla om källaren i stället...

    Mvh Mimmi

    SvaraRadera
  2. Visst blir man inspirerad till att ta sig an projektet!!! Men jag får "nog" nöja mig med det jag har :) Måla om är ju superskoj! Ha en fin dag... /Carola

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...