19 oktober 2013

INRED MED STOR TRÄTAVLA FRÅN GOLV TILL TAK

foto via

MEN god morgon så snyggt. Stora tavlor i trä, ja tack hade jag absolut kunnat tänka mig här hemma... Enda problemet är väl takhöjden då... med standard höjd ryms det inte så stora tavlor...

Nu är det här bara en idé, för killen som gör dessa bilder, gör det i något dataprogram och mixar med olika bilder... men snyggt var det!

Ha en trevlig helg, jag är på väg till jobbet och där är vi sååå kreativa inför vår stora DIY-kväll på måndag!

2 kommentarer:

  1. Vilken läcker inredning!
    och den där klädställningen till vänster skulle jag vilja kika lite extra på...
    Hoppas du får en fin lördag, själv ska jag jobba på en lampa av gamla rör.

    Mvh Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande det låter med en lampa av gamla rör... /Carola

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...