2 december 2012

ANVÄNT ALLT MITT UTRYMME FÖR BILDER...

JAG har inte gått under jorden här på bloggen...men har tyvärr använt allt mitt utrymme för bilder "igen" här på blogspot. Tidigare har det löst sig efter några dagar, då det varit "fritt fram" igen men nu verkar vara så att jag måste rensa och ta bort gamla inlägg/bilder eller KÖPA mig mer utrymme, vilket jag inte är så där jätte sugen på...

Bloggen har varit igång sen augusti 2010 och det har ju blivit en hel del bilder och inlägg... Det är väl bara att börja rensa då!?

1 kommentar:

  1. Hej Carola!


    Jag heter Jonathan Schiess och jag jobbar på företaget NetBooster (www.netbooster-agency.se). Vi hjälper kunder att öka sin synlighet på nätet genom att bland annat annonsera för dem på olika bloggar och sajter.

    Just nu arbetar vi tillsammans med Titania (www.titania.se); ett företag som bland annat renoverar badrum. Vi undrar om du kunde vara intresserad av att låta oss annonsera för dem på din blogg. Ersättning ingår.


    Om det kunde vara intressant, hör gärna av dig till mig via mail så berättar jag mer! Min mail: jonathan.schiess@netbooster.com


    Med vänliga hälsningar,
    Jonathan

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...