2 november 2012

MINA TAPETKLÄNNINGAR


TÄNKA sig att min idé med att skapa klänningar av tapeter skulle sprida sig som en löpeld igenom vårt avlånga land... Har hittat de både i norr och långt bort i söder. Roligt att man kan inspirera så många olika färgbutiker... synd att jag inte tog patent, kanske skulle tjäna en hacka! haha...
 
En idé som verkligen sticker ut, vi "sydde" dessa klänningar redan i augusti och nu börjar de dyka upp lite "här & där"...
 
KOM IHÅG, var ni såg de först på HAPPY HOMES i Luleå såklart!
 
 
 
 
Vi har utökat vår klänning kollektion med flera mönster & färger!
 
 
foton Carola/Sofie

2 kommentarer:

  1. Vilken häftig ide du har kommit på.Har ju nu inte varit inne i nån butik som säljer färg o tapeter på ett tag,så jag har nog missat fenomenet.men ser jag det så kommer jag garanterat att tänka på dig,kram A

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, kanske du stöter på några klänningar? Ha en fin helg!

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...