11 november 2012

JAG & JON ELIASON

LITE dåligt med nya blogginlägg här hos mig i några dagar... Har haft massor att göra på jobbet inför utbildning & trendkvällar i Luleå & Piteå, vilket är jätte skoj! Kvällarna har jag bara pustat ut i soffan här hemma... -Gissa om det var skönt med en ledig helg i helg!
 
Vi inredare på HAPPY HOMES har haft utbildning med JON ELIASON i torsdags. Jag har utbildat mig en hel del under åren i mitt arbete, är både inredare & inredningsdesigner och nu höjer vi på Happy Homes i Luleå ribban ytterligare. Mycket spännande på gång och det är så roligt!
 
-Vill du ha hjälp med att förändra & förnya ditt hem, hör av dig till oss. Vi färgsätter både enstaka rum och hela lägenheter/hus.
 
På vår TRENDKVÄLL var det massor av fantastiska kunder i butiken... Vilken succé det blev! Vi hade Jon som föreläsare och våra leverantörer & samarbetspartners fanns på plats. Ni som inte har lyssnat på Jon´s föreläsningar tidigare måste göra det, han är helt fantastiskt bra!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...