19 augusti 2012

NÅGOT GAMMALT, KANSKE ÄRVT


 
JAG gillar verkligen när man inreder sitt hem personligt! Kanske "plockar" in något gammalt, något som man ärvt, blandar in en udda detalj eller möbel.
Man skapar sin egen stil helt enkelt! Kolla in den gamla stegen, så vacker och se vad den tillför färg till allt det vita... Den har tom fått "nytt liv" som jag brukar säga, den fina bilden kommer från IKEA Family Living.

"I dag börjar jag min arbetsdag med ett hembesök hos en kund. En färgsättning, ska bli så skoj! Kunden har berättat att de har "problem" med sitt sovrum... de har en modern säng och ett gammalt, gammalt skåp (som de ärvt)
och vet inte vad de ska välja för stil, färg och mönster på tapeterna pga möblerna. Så roligt & spännande!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...