15 juli 2012

EN HELG PÅ LANDET...


EN helg går otroligt snabbt...tillbringade den på landet i vår stuga. Hann med både det ena och det andra. Tapetserade lite grann och började med vårt gästrum, som ligger i ladugårdslängan. Jag fick hjälp av vår dotter Ronja. Även i detta rum är det FURU, inte mitt favvo träslag. Men det ska "piffas" till lite grann och roligt är det!

För ett tag sen var det premiär för de nya Ikea möblerna. De är riktigt sköna, så sköna att vår hund Pepsi oftast ligger i en av stolarna. Ha en bra arbetsvecka eller du kanske rentav har semester?

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut när stolarna var ställda runt ett bord, har övervägt de här stolarna länge, men nu fick jag inspiration att köpa dessa prisvärda stolar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är supernöjd... de är både fina, prisvärda & sköna att krypa upp i. Blir super med en blomma och kanske en ljuslykta på bordet.

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...