29 juni 2012

INSPIRATION TILL UTEDASS

foto via
DEN här helgen "måste" jag stanna hemma i stan...jag kan inte åka till vår underbara stuga på landet pga att jag jobbar precis hela helgen. Ingen idé att hänga läpp, jag är ju ledig nästa helg!

Min kära sambo och hans bror Christer åkte dit idag och har en del projekt de tänkte hinna med...bla flytta vårt utedass. Nu står det nästan mitt på gården mellan bastun och ena förrådet.

Jag söker efter härlig inspiration till insidan, vem vet det kanske blir ett bibliotek med en liten kristallkrona i taket när jag är färdig... Kan ju i alla fall små skryta med att den är ganska så söt redan idag. Sittdelen är en "tro det eller ej" en mini gustaviansk soffa. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...