14 april 2012

ZETAS PÅ TRÄDGÅRDSMÄSSAN


JAG har lovat min sambo att inte hitta på för många stugprojekt till våren & sommaren. Men jag kan lova att det kliar i fingrarna flera gånger om...vill även ha en enklare trädgård där med "BARA" buskar & träd.

Viktoria ägaren av ZETAS FINSMAKARENS TRÄDGÅRD släpper nu sin nya bok en Trädgårdsmästares väg. Ett boktips till dig som gillar att gräva i jorden och drömma dig bort!

Kolla in dessa härliga bilder från ZETAS FINSMAKARENS TRÄDGÅRD´S monter från Trädgårdsmässan. Vilken monter, så super snyggt! Synd att man inte är på plats.

Nu vill jag genast dra igång...i morgon blir det ett besök ner till stugan för att köra lite små möbler och annat smått & gott. Kanske dags att skissa för något sådant här, ytan har vi i alla fall...vad tror du kära sambo?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...