8 mars 2012

VÅRT SOMMARHUS -lite lantligt, shabby, industri


JAG jobbar som sagt i en färgbutik och jobbar med färg, form och inredning varje dag, vilket är det roligaste jag vet! Färgsätter och inreder hemma hos våra kunder, hjälper till med både stora och små projekt. Det kan vara med allt från tapeter, färg, möbler till att hänga tavlor.


Får ofta frågan -hur ser det ut hemma hos dig? Vilka tapeter skulle du ha valt? När man inreder sitt hem tycker jag att man ska försöka tänka på vad man själv gillar, hur man vill ha det, vad är min stil och min smak. Inte stirra sig blind på vad man ser i alla inrednings tidningar & tv.


Försök hitta din personliga stil, vilket kanske inte alltid är så lätt! Har man lite problem eller vill ha hjälp kan man boka "en som jag" en inredningsdesigner och få hjälp att inreda sitt hem!




Jag förstår om människor är lika nyfikna som mig...haha... Det är så skoj att få kika in hos någon annan...så nu "bjuder" jag på lite bilder från vårt sommarhus.
Bilderna är från olika tider i sommar, så lite förändringar har skett. En stol har fått benvärmare, en annan har blivit turkos. På dörrarna har en stor klocka tagit plats m.m.




Som sagt vårt sommarhus är vårt "lilla" projekt som vi köpte sommaren 2011. Mycket hann vi med förra sommaren och mer ska vi hinna... Jag med "alla" mina idéer, ibland kan jag förstå om min kära sambo blir lite less...bara lite...









För er nya läsare som blir fler & fler för varje dag (vilket är jätte skoj) kan jag berätta att i vår stuga var det furuväggar i alla rum, vi har målat och målat allt vitt. Vill du se mer bilder på hur det såg ut från början klicka på VÅRT SOMMARSTÄLLE här eller bland mina etiketter till höger.







JAG ÄLSKAR GAMLA TRÄLÅDOR!

2 kommentarer:

  1. Så fint, det ser verklien jättemysigt ut. Jag gillar dina kreativa stolsben : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är jätte fina om jag får säga det själv haha... :)

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...