29 februari 2012

TRÄDGÅRDS INSPIRATION


IDAG är jag LEDIG och ska börja fm med ett besök hos min underbara frisör, ska bli så skönt! Efter det tänkte jag springa en liten vända på stan... känns som om det var ett tag sedan!

"En påminnelse... IDAG ÄR SISTA DAGEN ATT TÄVLA!!! Har du missat tävlingen kika HÄR Var med och vinn jätte fina bårder från Boråstapeter´s senaste tapet kollektion VINTAGE..."

Ute skiner solen och det är underbart med ljus igen och jag längtar till sommaren, vill börja påta i trädgården. Tänk känslan när utemöblerna och pelargonerna flyttar ut! Dagens underbara inspirations bilder kommer från AFFARI som har jätte mycket fint både till trädgården och så klart inomhus.





foton via

2 kommentarer:

  1. Å ja tänk när man får bära ut utemöblerna å slå sig ner med en kopp kaffe! Visst är det skönt att bli ompysslad av frisören! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar otroligt mycket, tills det är dags för trädgårslivet. Men tittar jag ut så är det MASSOR av snö, det tar nog ett tag till...

      Radera

Tack för dina rader här hos mig...