4 januari 2012

PROJEKT FJÄLL LÄGENHET

foton: Per Erik Jaeger 

SAMLAR på mig inspirerande bilder från fjällstugor till min inspirationsmapp. Har precis fått en kund som vill ha hjälp med att färgsätta sin nybyggda lägenhet i Hemavan. Jätte roligt!

När man surfar och letar på nätet hittar man väldigt många fjällstugor som har mycket panel på väggarna, en del är vitlaserade andra har behållt det i ex. furu, men genom att vitlasera får man mycket ljusare väggar.

I mitt förslag till min kund blir det inte panel på alla väggar, nix här ska det bli en härlig mix av panel, tapeter och fototapeter. Men jag avslöjar inget mer här, ifall hon läser detta. Jag väntar på mitt sista tapetprov som borde komma i morgon med posten...


foton: Sveinung Bråthen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...