23 januari 2012

BILLY I COOLASTE GULT & GRÖNT

IDAG styr jag bilen upp mot Happis och gör ett besök på IKEA med dottern Ronja. Hon ska shoppa till sitt rum, på listan står byråer, tavla, och lite klädförvaring...kul att se vad vi hittar!

Januari månad brukar för många börja med att "rensa" ut förra året, papper, gammalt porslin, rensa i garderoben, man vill helt enkelt göra om och förändra lite.Vilket är jätte skoj! Precis så blir det här hemma, efter Ronja´s rum måste vi sparka igång projekt vardagsrum. Tapeter, ny taklampa, inredningsdetaljer ligger och väntar...jag har tagit en alldelens för lång paus.

Idag passar det jätte bra med ett inlägg med lite nya vårbilder från det stora varuhuset. Bokhyllan Billy har fått ny kostym, verkligen härliga & starka färger. Jag gillar den gula färgen, som en vitaminkick!

"TIPS! till min mamma, kan det här vara något för dig? Du som letar efter ett nytt skåp...skulle bli hur cool som helst i hallen"




Kanske dags att fixa lite i hemma kontoret eller i data "hörnet" ordning & reda på grejerna får man med förvaringen Kupol & Kvissle, båda ser jätte fina ut! Kupol är olika moduler som går att variera i oändlighet. Serien Kvissle är i krispigt vitt & kork som kommer stort!


pressbilder IKEA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...