21 november 2011

MÅNDAG...MÅNDAG...

här känner jag mig...tittande genom 2 rosa toalettrullar...nåja riktigt så farligt är det inte, men mitt ena glas har gått sönder på mina glasögon... mitt i prick, uppifrån och ner. Känns irriterande både för mig och för mitt öga. Nya brillor är beställda med express fart (hoppas jag) denna vecka är det dags. Blev en helt ny modell och större...så spännande!

JAPP då var det dags igen för en ny arbetsvecka...hur ser din måndag ut? Jag har precis blivit klar med en färgsättning som jag har presenterat för min kund.

Nästa står och stampar...har precis börjat lite smått + ett badrum som ska ritas, otroligt skoj!  Det är det roligaste jag vet...ta fram ett förslag med tapeter, färger, golv m.m. till kunden som jag arbetar med.

Skapa den "röda tråden"... med hänsyn till kundens önskemål, möbler osv. TJOHO...jag är laddad till tusen, ha en bra måndag du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...