10 september 2011

FÅRSKINN FRÅN LÅNGSELETS LAMM

KÖPTE ett härligt fårskinn från LÅNGSELETS LAMM  i Källbomark. Ligger så fint på den långa bänken vid köksbordet. Det är inte bara jag som gillar den skarpt, någon av små grabbarna ligger oftast där. Fårskinnet kommer från ett Gotlands får. Det är jätte fint och härligt mysigt...

Vi får se om det blir att investera i 2 till när övervåningen är klar. I vardagsrums delen planerar jag 1 soffa och 2 fåtöljer. Det skulle vara så mysigt med fårskinn i båda fåtöljerna...

Den turkosa stolen är nymålad och blev kanonfin, jag har beställt benvärmare av min mamma till en av köksstolarna. Kommer att bli så fint!


fotocollage: Carola

2 kommentarer:

  1. Fårskinn är underbart, har två fåtöljer som är klädda i fårskinn... De är underbara att sitta i.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Fårskinn är så fint och mysigt, och våra små djurvänner verkar också gilla det :)

    SvaraRadera

Tack för dina rader här hos mig...