2 augusti 2011

STOR TRÄLÅDA -CLOETTA

INGEN har väl missat att jag gillar gamla trälådor? Gissa om jag fick en glad överraskning, när jag tömde den gamla trälådan som stod inne i ladugården bakom 2 dörrar...innehållet var delar till en gammal kakelugn.

Jag lastade ut alltihop, bar ut den till gräsmattan...tömde den och när jag står där och tittar lite på håll, så ser jag helt plötsligt en text...CLOETTA! Ropade på kompis Marie som målade på övre plan, hon trodde säkert att jag sett en orm eller så, men jag blev så glad, vilken fin trälåda!

Nu blir det hedersplats inne i stora rummet under ett fönster, som ska bli "hundarnas fönster" de älskar att sitta och titta ut. På bilden solar Marie´s hund Smilla eller så vaktar hon min fina låda.

Fotocollage: Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...