4 maj 2011

TAPETNYHET! -GRAND GALA FRÅN INTRADE

DET är dags för ett härligt, färgsprakande tapetinlägg...
Det kommer så många fina tapet kollektioner nu i vår/sommar. Jag tycker att det är så roligt när det kommer tapeter i färg, även om trenden har varit mycket ljusa vita tapeter med skimmer & glans, helt enkelt kontrasten matt & blankt!

Nu börjar vi längta efter färger i våra hem, därför bjuder jag på denna färgglada bild från INTRADE´s nya kollektion Grand gala så gör ett besök på hemsidan och se fler bilder på tapeterna.

Jag tycker att bilden med den lila tapeten i kombination med den gröna fåtöljen, är så snygg... och du missa inte min tapetblogg nyaTrender där jag bloggar om massor av tapeter!!!


foto: Intrade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för dina rader här hos mig...